Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask chat og løsninger da det kom ett par problemer med bytte av simkort.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Espen! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Takk for rask løsning med utkjøp av bindingsavtale.
Så fint å lese, Dag! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Hei Phonero! Dere leverer ikke på service og forlanger kr 3.750,- for at jeg er misfornøyd med dere og velger å gå tilbake til Cilli Mobil.
Hei Leon! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg er fornøyd så langt med mitt abbonemang.håper dette fortsetter.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Hans! 😊Tusen takk! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Konkuransedyktige priser, meget hyggelig personell og kundebetjening.
Så fint å lese, Ann! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ringte for å si opp abbonemang, utmerket kundeservice rettet feil, og fikk meg til å fortsette mitt kundeforhold.
Så fint å høre at du fikk god hjelp og valgte oss på nytt! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Frank! Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med radk tilbakemelding ved spørsmål og henvendelser
Vi setter stor pris på omtalen din, Taule! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.