Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt Phonero i noen år nå, og de fleste har god dekning hjemme/på hytta, og noen få har ikke så god dekning. Men sånn hadde fet uansett hvilken operatør vi hadde valgt- den ene eller andre veien. Vi er godt fornøyde med Phonero:)
Hei, Kicki. Tusen takk for din tilbakemelding. Telia bruker milliarder hvert år på dekning og skal være først i Norge med landsdekkende 5G. Selv om det i dag kan tilbys til over 2 millioner, gir vi oss ikke der. Nå kjenner ikke vi til områdene det dreier seg om, men send oss gjerne en epost på [email protected] så kan vi undersøke om det allerede er planlagt eller om dekningen må oppgraderes i området. Håper å høre fra deg. Hilsen Christer, Phonero
jeg er veldig fornøyd med Phonero, bra kundeservice og meget gode priser
Hei, Synnøve Veldig gøy å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Enkelt og greit. Alt gjort via mail og bekreftet i løpet av kort tid.
Heisann Anders. Godt å se at utfordringen ble løst enkelt og greit. Takk for din tilbakemelding! Hilsen Christer Phonero
Bytte foregikk enkelt, raskt og uten noen problemer
Hei, Stine. Godt å se at du er fornøyd. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med Phonero sin kundeservice, og den raske responstiden. Vår kundekontakt har overlevert på alle plan! Virkelig til å anbefale!
Heisann Veronica Så fint å se at du er fornøyd med oss. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, og vi setter pris på din tilbakemelding. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Hyggelige priser, god service! Bytteprosessen var enkel og forutsigbar, ryddig informasjon.
Hei, Helen. Så fint å se at du syntes overgangen til Phonero var enkel og forutsigbar. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Vi byttet til Phonero for ca 1 år siden. Var kunde av en nyoppstartet bedriftsleverandør som leide nett av Telenor. Her var det mye rot, men fra vi mottok SIM-kort fra Phonero har kundeforholdet vært utmerket. God informasjonsflyt, pris og kundeservice! Ser på nett at dere har summetone i Teams, men kan jeg kontaktes for en presentasjon?
Hei, Paal. Så fint å se at dere er fornøyd med våre tjenester. Vi har Tale i Teams og hjelper dere selvfølgelig med å komme i gang. Har ikke noen kontaktinformasjon her i omtalen din da det er anonymt, men send oss gjerne en epost til [email protected] så slår jeg på tråden. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero