Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg kontakter Phonero kundeservice får jeg hjelp umiddelbart, og de er dessuten både hyggelige og kompetente.
Hei John, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Har ingen erfaring enda. Kun endring fra bedrift til privat. Mener at kr 199,- er i dyreste laget for 1 GB. Mener at prisen burde kr 169,- for å konkurrere med andre.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre med vår produktavdeling. Ha en fin dag Mvh Mads Phonero
Support Phonero har hjulpet meg godt med å avklare misforståelser og uklarheter ang. fakturering.
Hei Svetlana, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi er godt fornøyd med service og kundeservice. Da selskapet er entreprenør og forflytter seg en del kunne dekning med fordel vært noe bedre enkelte steder.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne se litt nærmere på hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring/oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Oversiktlig faktura. Gode priser. Rask service på telefon og mail.
Hei Ragnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Min henvendelse med Phonero ble besvart med en gang - raskt, effektivt og hyggelig (på chat).
Hei Sverre, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Jeg er meget fornøyd med bruk av Phonero bedriftsabonnement. Min mobil er også en del av et familieabonnement der jeg har tatt inn resten av familien. Det mangler nå bare mulighet for det å kunne overføre data internt etter behov innad i familieabonnementet for å kunne gi Phonero topp karakter!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Dine innspill vedr. dataoverføring er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero