Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er godt fornøyd med service og kundeservice. Da selskapet er entreprenør og forflytter seg en del kunne dekning med fordel vært noe bedre enkelte steder.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne se litt nærmere på hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring/oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Oversiktlig faktura. Gode priser. Rask service på telefon og mail.
Hei Ragnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Min henvendelse med Phonero ble besvart med en gang - raskt, effektivt og hyggelig (på chat).
Hei Sverre, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Jeg er meget fornøyd med bruk av Phonero bedriftsabonnement. Min mobil er også en del av et familieabonnement der jeg har tatt inn resten av familien. Det mangler nå bare mulighet for det å kunne overføre data internt etter behov innad i familieabonnementet for å kunne gi Phonero topp karakter!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Dine innspill vedr. dataoverføring er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Phonero har gode løsninger med et sentralbord og mobil-app som er enkle å bruke. Brukervennlighet er viktig i en hektisk hverdag og her treffer Phonero godt. Meget fornøyd med kundeservice/support.
Hei Espen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning og kundeservice. Mvh Mads Phonero
Phonero innfrir med god service og tjeneste. Ble litt krøll med portering fra Telenor, men fikk raskt hjelp fra Phonero. Bra Phonero:-)
Hei Tore, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Min kontakt har kun vært med en person. Om at jeg har hatt et "dårlig" abonnement. Kontakten var hyggelig og effektiv. Forblir abonnent hos Phonero.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero