Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde tidligere et kundeforhold med Phonero, men pga. dårlig dekning ved vårt kontor i Sverige, byttet vi til Telenor. Da vi nå fikk et nytt tilbud fra Phonero, hvor både dekningen og ikke minst prisene var konkurransedyktige, var ikke beslutningen så vanskelig. Men like viktig var den servicen vi fikk sist vi benyttet Phonero. Håper den fortsatt er like god!
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Et teleselskap som er stabilt, ryddig og fremtidsrettet. Phonero har god dekning der jeg ferdes.
Hei Affi, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Når vi har fått tilpasset abonnementene for de ansatte i forhold til deres forbruk, har vi klart å holde fakturaen på et minimumsnivå.
Hei Ola, Takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Opplever et problemfritt mobilhold. Rask respons fra servicedesk hvis det er spørsmål
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hadde problem med faktura men det var løst veldig raskt og efektiv. Tusen takk. :)
Hei Povilas, Så fint å se at du er fornøyd med oss :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Bedriften vår har trådløs bedrift med sentralbord, og det fungerer utmerket. Er også meget godt fornøyd med kundeservice, og spesielt med chat funksjonen som gir veldig rask tilbakemelding og løsning.
Hei Arild, Takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Samarbeidet fungerer godt med god oppfølging når vi ønsker endringer.
Hei Magnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero