Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde problem med faktura men det var løst veldig raskt og efektiv. Tusen takk. :)
Hei Povilas, Så fint å se at du er fornøyd med oss :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Bedriften vår har trådløs bedrift med sentralbord, og det fungerer utmerket. Er også meget godt fornøyd med kundeservice, og spesielt med chat funksjonen som gir veldig rask tilbakemelding og løsning.
Hei Arild, Takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Samarbeidet fungerer godt med god oppfølging når vi ønsker endringer.
Hei Magnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero
Phonero har Rask kundeservice og hyggelige saksbehandlere! Prisen på våre abonnement er phonero samarbeidsvillige til å se på og komme med nye tilbud når vi forespør!
Hei Randi, Så gøy å se at du er fornøyd med med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
God kundeopplevelse Oversiktlig app Fungere bra Lett å komme i kontakt med God oppfølging Lett å følge med forbruk
Hei Stian, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Drittdyrt å melde seg ut fra dette systemet. Koster over 3000 kr
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Avbestillingsgebyr faktureres dersom man sier opp innenfor avtaletiden. Vi vil gjerne se nærmere på saken din, send oss gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Jeg håper vi kan beholde deg som kunde. Mvh Mads Phonero
Det står i kontrakt at dårleg dekning ikkje er grunnlag for oppsigelse av abonnement, og dekining er dårleg.
Hei Jostein, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller om det er andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Mvh Katrine Phonero