Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundekonsulent. Litt ventetid på et spørsmål men ingen urovekkende negativet.
Hei Torill, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med kundeservice, hyggelig personal og bra tlf. dekning, rimelig er også, anbefales.
Hei Christos, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Rask respons på henvendelse. Jeg har ikke benyttet phonero så lenge. Synes hjemmesiden kunne vært bedre å finne frem på.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding og for innspill angående vår hjemmeside. Mvh Mads Phonero
Jeg gjorde en feil i nettbanken og måtte ringe Phonero support. Fikk god hjelp av dyktig og service innstilt ansatt på support. At man faktisk får snakke med en person i stedet for linker, apper, kontaktskjema er superpositivt for oss som forbrukere. Noen selskap er verdensmester i å gjøre seg utilgjengelig, men all ære til Phonero her. Har desverre ikke navn på person, men mann fra sørlandet, type meget hjelpsom. Mitt problem var hans utfordring - perfekt support !!
Hei Jostein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Mvh Mads Phonero
Fungere greit i alle land også nå med ekstra data pakker.
Hei Rolf, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
God kundeservice. Likevel gikk det raskere å komme gjennom til kundeservice før Phonero ble kjøpt opp (ingen tastevalg og garantert svar innen 40 sek om jeg ikke husker feil). Ryddig og oversiktlig faktura selv med flere abonnementer på samme faktura. Litt dårlig utvalg av datapakker. Håper det snart kommer muligheter for større datapakker til privatkunder. Vet ikke hvordan det er på bedriftssiden.
Hei Kristian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi fikk nye datapakker for privatkunder i januar. Til kunder med Hele Familien-abonnementet tilbyr vi datapakker opp til 16 GB per måned, samt ekstra data ved behov fra Phonero Mobilapp. Mvh Mads Phonero
FIkk teknisk hjelp med å sette opp telefon kjøpt utenfor Phonero. Selv om jeg ikke hadde kjøpt IP telefon hos Phonero så fikk jeg suveren hjelp med Teamviewer for å installere det nye apparatet i vårt nettverk :)
Hei Anders, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår tekniske avdeling :) Mvh Mads Phonero