Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg gjorde en feil i nettbanken og måtte ringe Phonero support. Fikk god hjelp av dyktig og service innstilt ansatt på support. At man faktisk får snakke med en person i stedet for linker, apper, kontaktskjema er superpositivt for oss som forbrukere. Noen selskap er verdensmester i å gjøre seg utilgjengelig, men all ære til Phonero her. Har desverre ikke navn på person, men mann fra sørlandet, type meget hjelpsom. Mitt problem var hans utfordring - perfekt support !!
Hei Jostein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her også hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Mvh Mads Phonero
Fungere greit i alle land også nå med ekstra data pakker.
Hei Rolf, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
God kundeservice. Likevel gikk det raskere å komme gjennom til kundeservice før Phonero ble kjøpt opp (ingen tastevalg og garantert svar innen 40 sek om jeg ikke husker feil). Ryddig og oversiktlig faktura selv med flere abonnementer på samme faktura. Litt dårlig utvalg av datapakker. Håper det snart kommer muligheter for større datapakker til privatkunder. Vet ikke hvordan det er på bedriftssiden.
Hei Kristian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi fikk nye datapakker for privatkunder i januar. Til kunder med Hele Familien-abonnementet tilbyr vi datapakker opp til 16 GB per måned, samt ekstra data ved behov fra Phonero Mobilapp. Mvh Mads Phonero
FIkk teknisk hjelp med å sette opp telefon kjøpt utenfor Phonero. Selv om jeg ikke hadde kjøpt IP telefon hos Phonero så fikk jeg suveren hjelp med Teamviewer for å installere det nye apparatet i vårt nettverk :)
Hei Anders, Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vår tekniske avdeling :) Mvh Mads Phonero
Phonero solgte seg inn som et tilbud hos en bedrift. Prisene de kunne vise til, var rimeligere enn markedet generelt. Dette var det en god grunn til, Phonero hadde utelatt mva på prisene de oppga. Så tilbudene de kom med, var i realiteten mye dyrere enn markedet. Den første regningen ble vi belastet dobbelt, hvor Phonero argumenterte på at slik var det alltid den første måneden. Prisene vi har betalt for dette abonnementet tilsvarer rundt 500 kroner måneden, for 4 gb data, pr familiemedlem. Jeg vil sterkt anbefale andre å velge bort Phonero, det som virker å være for godt til å være sant, er også det.
Hei Eirik, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Kort beskrevet er min opplevelse av Phonero sitt kundeservice utmerket grunnet: - kort ventetid - servicemedarbeider på teknisk hjalp meg steg for steg med en problemløsning som hadde med Iphonen min å gjøre, og ikke abonnementet. - Det beste var at han avsluttet med å si: "Dersom dette ikke løser problemet ringer du igjen og spør etter meg". Og så fikk jeg selvsagt navnet hans:-) Problemet LØST!
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Vi hadde en forespørsel vedr. portering av et nummer for en av våre ansatte som ble løst på en utmerket måte. Konsulenten var imøtekommende og løsningsorientert.
Hei Cato, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero