Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kyniske selgere, kynisk kundebehandlere. Om du har kjøpt gjennom enkeltmannsforetak ønsker jeg deg lykke til med å komme deg ut.
Hei Jakob! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott service, hyggelig Per telefon, raskt håndtering
Vi setter stor pris på omtalen din, Marcelo! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask svar ved henvendelse. Kundeservice skjønte problemet. God sikkerhet med tanke på spørsmålene. Problemet rask løst. Ikke minst en hyggelig ansatt som var veldig hyggelig.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Kai! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Superrask og effektiv kundeservice og trivelige folk.
Så hyggelig å lese, Elise! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid vennlige og hjelpsomme med alle spørsmål vi måtte ha:)
Vi setter stor pris på omtalen din, Morten! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
De løser problemet umiddelbart og svarer umiddelbart, jeg er fornøyd
Så hyggelig å lese, Mustafa! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget fornøyd med kundebehandler, som hadde full forståelse for vår sak. Rask tilbakemelding og saken ble løst til vår store tilfredshet. Trine
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Trine! Hilsen Cecilie i Phonero.