Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero lovte 1000 Gb internet men leverte bare 10 Gb. Så får de meg dømt i forliksrådet i Kristiansand fordi jeg ikke avslørte svindelen under lydopptak av betingelsene. Jeg må da betale 8400 kr i samlet bruddgebyr i tillegg til reiseutgifter. Selger svindler, salgssjef støtter han og rettsvesenet lar seg lure. Styr unna!
Hei Bjørn. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi har strenge retningslinjer på hvordan avtaler skal formidles og presenteres. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten selv å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Mads, Phonero
Det eneste jeg mangler i forhold til mitt gamle selskap er at jeg ikke får opp hvem som ringer på ukjente nr.
Hei Frank. Takk for hyggelig tilbakemelding! Når det gjelder automatisk nummeroppslag er dette noe vi tilbyr i vår mobilapp for Bedriftsnett. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for hjelp til å sette opp dette på din telefon. Hilsen Mads, Phonero
Har god erfaring med Phonero. De er raske til å svare når en trenger dem. De opptrer alltid profesjonelt og er dessuten veldig hyggelige.
Hei Mads. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero
Ønsker du god dekning, og upåklagelig service, til en god pris så er dette selskapet for deg👍
Hei Kenneth. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Meget fornøyd så langt. God dekning og nå med 5G der jeg farter.
Heisann Åge. Så gøy å se at du er fornøyd med Phonero som operatør! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Flott kundebehandling, når jeg trengte det! Hjalp til når ting ikke fungerte
Hei. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Hilsen Mads, Phonero
Grei pris, dekning kan bli bedre.Men Ponero følger opp.😀
Hei Roar. Godt å se at du er fornøyd med oss :-) Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag! Hilsen Mads, Phonero