Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt å snakke med kundeservice, de er hyggelige og løsningsorienterte.
Hei Nicolas, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Er godt fornøyd med kundeservicen vi får som bedriftskunder. Jeg ordner med nye ansatte som skal over på abonnement hos dere osv og får god hjelp når jeg ringer.
Hei, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Veldig flink og hyggelig konsulent. Han hjalp meg med alt jeg trengte. Og forklarte meg alt om min forbruk av abonnement.
Hei Bruno, Takk for din tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere! Mvh Mads Phonero
Da jeg skal pensjonere meg tok jeg kontakt med Phonero for å høre om det var mulig å bli privatabonnent. Eksisterende bedriftsabonnement i Phonero har fungert problemfritt både teknisk og administrativt, og jeg har hatt god dekning både i Norge og Europa. Prisen på et privatabonnement med mitt behov er marginalt høyere enn de billigste billigabonnementene. Den gode måten jeg ble tatt imot og behandlet på av kunderådgiver ble avgjørende for at Phonero forblir mitt valg også som pensjonist.
Hei Geir, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet ! Mvh Mads Phonero
Det funker veldig bra. Gode på oppsett, og vi har spart gode penger på dette.
Hei Magnus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Tidssparende programvare som gjør det enkelt å ta kontakt med mennesker mens man utfører andre parallelle arbeidsoppgaver.
Hei Ola, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Selgere som lover at du får de samme fordelene som du har hos din tlf operatør som du ikke får. Lover hjelp med portering som de ikke klarer å holde og dårlig lide service som skylder på alle andre når ting ikke virker. Når du ønsker å bryte avtalen for du føler deg lurt så kommer trussel om bruddgebyr til dem + at de vil at du skal betale bruddgebyret som de har betalt for at du skulle komme over til dem 2* bruddgebyr styr unna ikke la dere lure av billige priser når dere må betale xtra for ting som er inkludert hos andre teleselskap.
Hei Kjartan, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero