Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som abonnent har vi opplevd det som umulig å få hjelp fra Phonero. Vi bytter leverandør.
Hei, Erlend. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], legg med hva problemet er og ditt telefonnummer, så håper jeg vi kan forbedre tillitten. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Vi har alltid vært meget fornøyde med Phonero. Tjenesten fungerer utmerket og kundeservice ordner alltid det bi ønsker raskt og greit.
Hei, Patrick. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Bra kundesservice hos Phonero. Kunnskapsrik og hjelpsom og kunne svare på mine spørsmål.
Heisann, Elin. Så gøy at du er fornøyd med kundeservicen! Kontakt oss gjerne på [email protected] om det er noe du mener vi kan forbedre ytterligere. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Hyggelig samtale hvor jeg fikk den hjelpen jeg trengte raskt. Høflig og imøtekommende rådgiver/saksbehandler!
Hei, Tore. Så fint å se at du er fornøyd med oss. PIN og PUK har man alltid tilgang til i appen Ditt Phonero og på nett dp.phonero.no. Dersom man skulle være uheldig å glemme koden igjen kan du alltid være trygg på at du har tilgang til den på nett og i appen. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Akutt løsning ok. Tofaktor innlogging virket ikke, kode kom ikke eller for seint.
Hei, Arve. Hei, Arve. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Godt å se at du i kontakt med vårt kundesenter, raskt kom deg inn. Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Fantastisk hyggelig service! Alle mine spørsmål ble besvart og problemene løst.
Heisann Silje. Veldig gøy å lese din tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero
Meget god kommunikasjon😀opplysende samtale! Kan anbefales.
Hei, Marianne. Tusen takk for din tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, derfor fokuserer vi ikke bare på å hjelpe med problemet der og da, men ved mulig, forklare hvordan våre tjenester fungerer. Dette uten å selge dere tjenester dere egentlig ikke har behov for. Hilsen Christer, Phonero