Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har bare vært kunder noen dager, men dette lover bra framover- bare prøvdere også!
Hei Odbjørn. Veldig gøy å se at du er fornøyd så langt! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Ingen kø og raskt svar på mine spørsmål. Hyggelig samtale
Hei Nina. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
God kundeservice. Har et dekningsproblem der hvor jeg bor, og etter samtale med tekniker så vil det bli vurdert å heve antennene på den basestasjonen jeg burde hatt dekning fra. Den som er nærmest
Hei Oddne. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads, Phonero
Jeg ble imponert over hvor god kundeservice jeg ble møtt med hos Phonero. Deilig🤩
Hei Stian, Tusen takk for fin omtale :-) Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Elendig dekning. Ubrukelig på jobb, samtaler kutter. Må ut av bygg for å få nett.🤢🤢
Hei. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Sømløst, bortdet fra st jeg må bruke slt for mange tegn på denne tilbakemeldingen,.,
Hei Kristian. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Jeg snakket med en kundebehandler som løste alt og var veldig imøtekommende. Jeg har opplevd liknende tidligere. Veldig fornøyd etter å ha skiftet fra 15 år i Telenor som faktisk knapt har kundeservice overhode.
Hei Per. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Hilsen Mads, Phonero