Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning. Ubrukelig på jobb, samtaler kutter. Må ut av bygg for å få nett.🤢🤢
Hei. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Sømløst, bortdet fra st jeg må bruke slt for mange tegn på denne tilbakemeldingen,.,
Hei Kristian. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Jeg snakket med en kundebehandler som løste alt og var veldig imøtekommende. Jeg har opplevd liknende tidligere. Veldig fornøyd etter å ha skiftet fra 15 år i Telenor som faktisk knapt har kundeservice overhode.
Hei Per. Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Hilsen Mads, Phonero
Super oppfølging på telefon,og tilpassing av produktene til vår bedrift
Hei Jens, Gøy å se at du er fornøyd :-) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Opplever att selger lover mer enn de kan tilby og at nødvendig informasjon ikke blir gitt når avtale inngås.
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero
Ikke hatt noen problemer, overgang fra annet selskap gikk knirkefritt.
Hei Kjetil, Så gøy å se at du er fornøyd med overgangen til Phonero og at ting fungerer som det skal :) Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Kundeservice bidro til at vi fikk løst våre utfordringen med en vakttelefon ordning på en god og effektiv måte. Rask responstid og bra løsningsforslag. Alltid positive og hyggelige konsulenter:)
Hei Grethe. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid :-) Hilsen Mads, Phonero