Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og opplysende service. Hyggelege folk på kundeservicetlf
Tusen takk for hyggelig omtale, Jon😊 Hilsen Dina i Phonero.
Servicevenlig, rask å svare,god dekning, greie priser. Har hatt de som leverandør mange mange år
Så hyggelig å lese, Evald! Tusen takk. Dette var en utrolig fin tilbakemelding 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Selgeren sier en ting men dei fakturerer noe helt annet. Jeg avtalt med selgeren at jeg skulle ikke ha verken bindingstid eller oppsigelsestid. Han ble enig. Det står i vilkårene til avtalen min «medfører ikke binding» og det står ingenting om oppsigelsestid. Men jeg har nettopp fått en inkassovarsel for en faktura for måneden etter jeg flyttet til en annen selskap. Ringte for å få Help med saken men fikk beskjed at Phonero har ikke bindingstid men har tre måneders oppseigelsestid. Enten lyger dei eller har dei null kontroll på systemet deres. Styr unna!
Hei James! Slik skal det selvfølgelig ikke være! Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med meg på [email protected] Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hilsen Dina i Phonero.
Phonero sentralbordløsning fungerer meget bra og har mange gode løsninger og funksjoner. Support er alltid lett tilgjengelig og har gode (og hyggelige!) svar når jeg ikke forstår. Dette gir trygghet i den daglige bruken og i admin.rollen.
Så hyggelig å lese, Johanne! Tusen takk. Dette var en utrolig fin tilbakemelding 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg er meget fornøyd med avtalen og tjenestene. Har gjennom årene ikke opplevd nedetid eller brudd på tjenestene :-)
Tusen takk for hyggelig omtale, Bernard😊 Hilsen Dina i Phonero.
Kjempefornøyd med kundeservicen hos Phonero. Nok en gang hjelp med en gang fra de hyggelige kundeansvarlige. God og rask hjelp som vanlig!
Så gøy å lese at du er fornøyd med oss, Per! Vi skal gjøre alt vi kan for at sammarbeidet fortsetter slik 😊Hilsen Dina i Phonero.
Ble litt rot og misforståelser i starten, men vi fikk ordnet dette med god hjelp fra kundeservice
Så bra det ordnet seg for deg, Åse! Vi skal sørge for at du får den beste hjelpen hver gang du er i kontakt med oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.