Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var så hyggelig å komme raskt frem til et levende menneske på kundeservice. En sjeldenhet i vår høyteknologiske hverdag hvor alle spørsmål man måtte ha bare henvises til nettsider og apper. Den levende phonerodamen guidet meg tålmodig og vennlig igjennom hvordan jeg kunne sende mer 4G til min sønn som hadde gått tom. Han skulle finne frem på et kart i kulda og mørket. Tusen takk til den levende phonerodamen!
Denne omtalen var virkelig fin å lese, Marianne! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fin oppfølging, og informasjon om kapring. Hyggelig og grundig kundebehandler.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik. Hilsen Dina i Phonero 😊
Min erfaring er at Phonero leverer stabilt til en meget konkurransedyktig pris. Som et selskap som oppererer på kryss av alle skandinaviske grenser er det viktig for oss å ha en partner som kan gi en tjeneste som ikke byr på overraskelser, ekstrakostnader til de ansatte. Jeg vil også gi ros til Phoneros kundeservice. Hjemesidene løser det meste, med gode løsninger for de ansatte og skulle du trenge å komme i kontakt , så svarer de raskt og løsningsorintert.
Så stas at du har vært kunde hos oss i flere år, det setter vi stor pris på. Tusen takk for en utrolig fin omtale! Hilsen Dina i Phonero 😊
Tusen takk for den fantastiske kundeservicen dere gir deres kunder, og at dere alltid er på tilbudssiden. Vi er ekstra fornøyd med vår storkundeansvarlig som er løsningsorientert, hurtig, positivt og som leverer god kvalitet.
Utrolig hyggelig omtale, Charlotte! Tusen takk 😊 Jeg har sendt denne videre til deres kundeansvarlig. Hilsen Dina i Phonero.
Med rask telefonsalg en må svare på mens innsalget foregår og med små muligheter å tenke seg om ble bedriftspakke avtalt. Vær obs på at her gjelder visstnok ikke angreloven om 14 dagers angrefrist og vipps så koster det flere tusen og angre seg. Dette er dårlig salgstriks som ikke beskytter kunden. Salget går for fort og vi (kunden) gis ikke tid nok til å tenke seg om.
Hei Åse! Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hilsen Dina i Phonero 😊
Jeg har drevet firma i over 25 år. Det verste firmaet jeg har vært borti i alle disse årene er phonero. Svindel og lureri fra dag 1. ALDRI finn på å takke ja til dette firmaet. Jeg ble lurt for flere tusen kroner. Selger fortalte at hvis jeg ikke var fornøyd med dekningen så skulle jeg få bytte uten kostnad. Det stemte ikke. Måtte betale abonnement i 1,5 år
Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til meg på [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg! Hilsen Dina i Phonero 😊
Personen på brukerstøtte var kunnskapsrik, rask og positiv. Problemet ble løst raskt og effektivt.
Så hyggelig å lese, Gorm! Takk for en kjempe fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.