Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Med rask telefonsalg en må svare på mens innsalget foregår og med små muligheter å tenke seg om ble bedriftspakke avtalt. Vær obs på at her gjelder visstnok ikke angreloven om 14 dagers angrefrist og vipps så koster det flere tusen og angre seg. Dette er dårlig salgstriks som ikke beskytter kunden. Salget går for fort og vi (kunden) gis ikke tid nok til å tenke seg om.
Hei Åse! Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hilsen Dina i Phonero 😊
Jeg har drevet firma i over 25 år. Det verste firmaet jeg har vært borti i alle disse årene er phonero. Svindel og lureri fra dag 1. ALDRI finn på å takke ja til dette firmaet. Jeg ble lurt for flere tusen kroner. Selger fortalte at hvis jeg ikke var fornøyd med dekningen så skulle jeg få bytte uten kostnad. Det stemte ikke. Måtte betale abonnement i 1,5 år
Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til meg på [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg! Hilsen Dina i Phonero 😊
Personen på brukerstøtte var kunnskapsrik, rask og positiv. Problemet ble løst raskt og effektivt.
Så hyggelig å lese, Gorm! Takk for en kjempe fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Trengte support angående tikobling iwatch ultra m abb. Klart svar uten fuzz. 10 av 10
Så bra du fikk den hjelpen du trengte! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter å være 10/10 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk veldig god hjelp med iPad’en. Personen jeg pratet med, viste god kunnskap på problemet mitt.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Morten! Det var bra du fikk god hjelp med iPaden din 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk hjelp til alt jeg trengte. Ingen ventetid. En ting som er litt rart er at det må være minimum 50 tegn i det feltet du leser akkurat nå. Ellers kunne jeg ikke sendt inn omtalen. Men veldig fornøyd med Phonero så lang. Har bare hatt abonnement hos de i 1 uke.
Veldig hyggelig å lese Trine! Vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd med oss hele veien 😊 Hilsen Dina i Phonero.
En flott partner som leverer det du som kunde forventer. Petter M.
Tusen takk, Petter! Det var veldig hyggelig å lese 😊 Hilsen Dina i Phonero.