Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig fornøyd med abonnementet fra Phonero. Rask og hyggelig kundeservice, god dekning og uslåelige priser. Det blir ikke bedre 😊
Tusen takk for hyggelig omtale, Lisa! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg får alltid rask og god hjelp av phoneros hyggelige ansatte
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med Phonero. Gode priser, rask og effektiv kundeservice og veldig fornøyd med 5G i Kristiansand. Storkundeavdelingen tar godt vare på oss som kunder!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kjetil! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask hjelp! Flinke og hjelpsomme, de fikk løst problemet med en gang. Jeg føler meg trygg at jeg kan få hjelp ved neste anledning.
Takk for kjempe hyggelig omtale, Linn! 😊 Så bra vi kunne hjelpe deg med å løse problemet! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Utrolig god kundeservice! Alltid hyggelig å snakke med Phonero gjengen 😊
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Viser seg etter 3 år med phonero trodde jeg at avtalen med bindingstid 24 mnd var over, står det visst gjømt inni vilkårene at at man må sende skriftlig oppsigelse 3 mnd før man avslutter abonnementet. Skikkelig dårlig gjort, ikke rart det blir krig i verden.
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Verste selskapet jeg har vært borti. Elendig kundeservice, dårlig plattform. Ingen mulighet for fri data, som å havne tilbake på 90-tallet og tenke på tellerskritt..
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.