Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask hjelp! Flinke og hjelpsomme, de fikk løst problemet med en gang. Jeg føler meg trygg at jeg kan få hjelp ved neste anledning.
Takk for kjempe hyggelig omtale, Linn! 😊 Så bra vi kunne hjelpe deg med å løse problemet! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Utrolig god kundeservice! Alltid hyggelig å snakke med Phonero gjengen 😊
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Viser seg etter 3 år med phonero trodde jeg at avtalen med bindingstid 24 mnd var over, står det visst gjømt inni vilkårene at at man må sende skriftlig oppsigelse 3 mnd før man avslutter abonnementet. Skikkelig dårlig gjort, ikke rart det blir krig i verden.
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Verste selskapet jeg har vært borti. Elendig kundeservice, dårlig plattform. Ingen mulighet for fri data, som å havne tilbake på 90-tallet og tenke på tellerskritt..
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Svarer fort og ordner det jeg spør om. Er høflige i telefonen
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra pris, tlf.utgiftene ble halvert siden vi byttet til Phonero. God, hjelpsom og raskt kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Det var for dårlig dekning av Phonero ( Telia ) på min arbeidsplass.( kom fra Telenor med god dekning ) Etter lovnader om bedre dekning, var det fortsatt problemer etter ett år. Var i kontakt med de flere ganger for bytte tilbake til Telenor ( de har kanselert avtale med andre på samme addresse av samme grunn ) , hvor de så problemet og skulle gi tilbake mld. Det ble aldri gjort . Så jeg måtte bytte til annen operatør ( Telenor ) , hvor problemet var løst. Dette var noe Phonero var klar over, og var kjent med at de ikke fikk løst. Fikk allikevel bruddgebyr !! Som de ikke gir seg på. Tragisk, styr unna !!
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero