Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Viser seg etter 3 år med phonero trodde jeg at avtalen med bindingstid 24 mnd var over, står det visst gjømt inni vilkårene at at man må sende skriftlig oppsigelse 3 mnd før man avslutter abonnementet. Skikkelig dårlig gjort, ikke rart det blir krig i verden.
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Verste selskapet jeg har vært borti. Elendig kundeservice, dårlig plattform. Ingen mulighet for fri data, som å havne tilbake på 90-tallet og tenke på tellerskritt..
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Svarer fort og ordner det jeg spør om. Er høflige i telefonen
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra pris, tlf.utgiftene ble halvert siden vi byttet til Phonero. God, hjelpsom og raskt kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Det var for dårlig dekning av Phonero ( Telia ) på min arbeidsplass.( kom fra Telenor med god dekning ) Etter lovnader om bedre dekning, var det fortsatt problemer etter ett år. Var i kontakt med de flere ganger for bytte tilbake til Telenor ( de har kanselert avtale med andre på samme addresse av samme grunn ) , hvor de så problemet og skulle gi tilbake mld. Det ble aldri gjort . Så jeg måtte bytte til annen operatør ( Telenor ) , hvor problemet var løst. Dette var noe Phonero var klar over, og var kjent med at de ikke fikk løst. Fikk allikevel bruddgebyr !! Som de ikke gir seg på. Tragisk, styr unna !!
Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero
Opprettet bedriftsavtale med Phonero. Selgeren sammenliknet sine ex mva priser med prisen jeg hadde hos en annen leverandør inkl mva. Jeg burde vært mer våken selvsagt. Derfor vil jeg bytte når bindingen nå går ut. Selve tjenesten de leverer er utmerket.
Takk for omtalen! Send oss gjerne en epost på [email protected], legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Cecilie i Phonero.
Topp service fra Alexander! Veldig hyggelig og kunnskapsrik! Phonero kunne god gjort det litt smidigere ved avslutning av arbeidsforhold med bedriftsabonnement. At vi kunne fått tilbud om en «ventepakke» på noen måneder for eksempel.
Så hyggelig å lese omtalen din Gunn! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.