Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har akkurat byttet til Phonero og har egentlig ikke så mye erfaring med abonnementet ennå. Men ble svært overrasket da jeg gikk inn i Østmarka fra Hellerudtoppen mot Nøklevann og oppdaget jeg hadde null dekning. Fikk ikke ringt, ikke nett, nada 😳 Håper ikke dette er gjentakende med dårlig/ingen dekning utenfor Oslos kjerne??
Hei Wanja, Takk for hyggelig tilbakemelding! Der viktig for oss at våre kunder har forbindelse, 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dette skal jeg ta videre til vårt dekningsteam. Mvh Katrine Phonero
Ble lovet utkjøp og super dekning. Ble nødt til å bytte tilbake til Telenordekning pga dårlig dekning, særlig inne i butikker/ bygninger. Phonero ble sur og nekter nå å betale utkjøp som de lovet. De krever selvfølgelig eget bruddgebyr. Styr unna.
Hei Vidar, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Alltid rask og god oppfølging på våre spørsmål, setter pris på online tilgangen vi har for å hjelpe oss selv, med abonnement og tjenester.
Hei Jørgen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg hadde problemer med nett i London, dem ga aldri opp og fiksa alt, BESTEEEE❤️❤️❤️
Hei Sara, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :) Mvh Mads Phonero
Bra produkt. Konkurransedyktig pris. Rask og god kundebehandling
Hei Gisle, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Fikk super service når nettet var nede på telefon i utlandet.
Hei Truls, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero
Det er alltid god hjelp å få på support. Rask svar på alle henvendelser.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero