Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved ansatte som slutter har Phonero ingen ansvar, alt info og kontakt ligger på kunden og den tidligere ansatte. Det må flere telefoner og mailkorrespondanse med opptil 4 saksbehandlere for å få gjennomført en overførsel.
Hei Annki, Takk for tilbakemeldingen. Slik skal det selvfølgelig ikke være og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Mads Phonero
Fungerer veldig bra i arbeid. Liker at man kan se hvem / hvor det ringer fra i Appen. Skulle vært lettere og koble av å på, med eget nr / visiningsnummer. Ellers fungerer alt veldig bra. Mye bedre enn de vi brukte tidligere.
Hei Ida, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Som nevnt ovenfor. Utmerket service. Hjelpsom og særdeles hyggelig og forståelsesfull for problemet jeg hadde.
Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Raskt nett, BRA dekning, kundeservice svarer alltid før det har gått 1 minutt. Oversiktlig faktura, kan betale for mer data via vipps så firma telefonen kan taes med til utlandet på ferie etc etc. Kommer til å bli værende her i mange år, vi har 15 telefoner i firmaet. Kan bli bedre på "ringepakker" i utlandet, det kan være litt tungvindt å ringe via appen fra afrika, asia osv. Men det er ikke noe stort problem og heller ikke avgjørende for oss.
Hei Tommy, Veldig gøy å lese omtalen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Dessverre er det dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
De lovet at de skulle bli billigere, de ga billigere pris - så viste det seg fort at 1) Det kommer gebyrer oppå hver faktura og 2) prisen som de ga inkluderte ikke telefoni til resten av Europa - likt som den forrige leverandøren.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Har vært knyttet til Phonero i jobbsammenheng. Vurderer og bruke det privat.
Hei Asbjørn, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Selgerne lurer deg! Fikk ingen info om 24 mnd bindingstid. De promoterte det som at det bare var å bytte abonnement om jeg trengte det innen kort tid uten å informere om bruddgebyr på 3000kr.
Hei Kathrin, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero