Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har så langt veldig god erfaring ifm eierskifte av mobilnummer. Kjapp respons på telefon og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Alle bør holde seg borte fra kundebehandlere fra østlandet. De lover og lyver. Vi skulle ha 5 abonnement samtidig og det taklet ikke østlending å holde styr på.
Hei Leif, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Det høres kanskje komplisert ut og dyrt, men nei, du får total oversikt og billigere mobil abonnement en del fleste på markedet, alt utafra hvor mange ansatte dere er. Vi har god erfaring med Phonero som vår mobil operatør med 30 ansatte selv med kun Telia dekning, savner kun Telenor dekning som vi hadde før. Oversikten i bedriftsportalen og sentralbord er helt fantastisk og mulighet selv til å kunne endre abonnement vha. "Mitt Phonero appen" (Sender godkjenning til lokal administrator) - Ansatte kan også kjøpe datapakker med egen VIPPS. Støtter også å ringe fra Chrome med headset uten noen installasjon på lokal PC. SIP støtte også om du vil bruke noen Cisco telefoner og ringe over internett.
Hei Owe, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dere opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Super kundeservice, rask og hyggelig hjelp! - informativ og hyggelig samtale uten ventetid!
Hei Monica, Takk for din tilbakemelding, veldig gøy å lese ! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Phonero er tydelig og til å stole på. Man får det man forventer.
Hei Rolf, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
God service med rask responstid på eventuelle problemer. Litt skuffet over at "rollover" på data ikke er automatisk.
Hei Ingunn, Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Rask løsning på ulike tjenestebehov og gode priser.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero