Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en hyggelig samtale. Oversiktelig og tydelig. Tusen takk.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Jimmi ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask tilbakemelding og god forståelse for mitt behov. God service!
Tusen takk for hyggelig omtale, Birgit! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg fikk en god avtale fra en hyggelig medarbeider.
Så hyggelig å lese, Torjus! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Fantastisk god service på kundeservicen, Hadde glemt pin og puk på telefonen. Ringte phonero der en trivelig fyr svarte umiddelbart og hjalp meg slik at jeg kunne ta telefonen i bruk! Tusen takk for god og rask hjelp
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Rune ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Fin kundeservice, tydelig info på faktura. Det burde vært mulig å fortsatt ha roll-over funksjonen som adm. på data i bedriftsabonnementet, slik som man har det på de andre abonnementene.
Tusen takk for omtale og innspill, Rune ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Bra kundeservice og rask bistand. Fornuftige og rimelige priser
Tusen takk for hyggelig omtale, Glennivar! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Problemet ble kjapt løst, Det var problemer med passord
Tusen takk for hyggelig omtale, Kari! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.