Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig kundeservice, arrogant holdning og foretningsmodell. Endrer priser uten varsel.
Hei Magnus, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Hadde problemer med softphone etter windows oppdatering. Kundesupport tok seg veldig godt tid å fant til slutt ut hva som var problemet med at ikke Chrome fikk innstillingene fra headsettet som det skulle. Endte faktisk med at vi måtte stille Windowsen tilbake til sist build for å få den til å virke igjen.. Teknikeren fra Phonero hadde veldig god teknisk bakgrund, ikke bare med Chrome men også i Windows og annet IT relatert !!
Hei Ørjan, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Vi har ikkje hatt noko problem med Phonero, god og kjapp kundehandtering dersom vi har hatt behov for det, ellers så har ting berre fungert...
Hei Amund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Vi er fornøyd med pris, og hjelpen vi får når vi tar kontakt på chat.
Hei Rita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Generelt en bra leverandør på teletjenester. Mulighet for fri internett til en fastpris.
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd med oss! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Bra priser og flere valgmuligheter. Brukervennlige grensesnitt på web. God kundeservice.
Hei Irene, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Mads Phonero
Vi har vært kunde i mange år og vi blir tatt på alvor når vi melder om problemer. Vi hadde en del utfordringer med overgang til Telia, vi har klaget på det, og mye har blitt gjort for å forbedre dekningen. Kundeservice gir oss god hjelp. Sentralbordet fungerer som det skal.
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og at dekningen nå har bedret seg. Mvh Mads Phonero