Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har ikkje hatt noko problem med Phonero, god og kjapp kundehandtering dersom vi har hatt behov for det, ellers så har ting berre fungert...
Hei Amund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Vi er fornøyd med pris, og hjelpen vi får når vi tar kontakt på chat.
Hei Rita, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Generelt en bra leverandør på teletjenester. Mulighet for fri internett til en fastpris.
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd med oss! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Bra priser og flere valgmuligheter. Brukervennlige grensesnitt på web. God kundeservice.
Hei Irene, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Mads Phonero
Vi har vært kunde i mange år og vi blir tatt på alvor når vi melder om problemer. Vi hadde en del utfordringer med overgang til Telia, vi har klaget på det, og mye har blitt gjort for å forbedre dekningen. Kundeservice gir oss god hjelp. Sentralbordet fungerer som det skal.
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og at dekningen nå har bedret seg. Mvh Mads Phonero
Web-klienten til sentralbordet er god og oversiktlig. Vi får god hjelp fra kundeservice ved eventuelle feilsituasjoner og hendelser. Også god oppfølging i ettertid. Tok også oss som forholdsvis liten kunde (men i et innkjøpssamarbeid) på alvor når vi hadde dekningsutfordringer etter overgangen. Det skjedde utbygging av basestasjon.
Hei Roar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Vi porterte til Phonero for én dag siden, og har et godt inntrykk av deres telefoniløsning. Porteringen foregikk uten feil eller problemer av noe slag. MBN-løsningen fremstår som meget fleksibel og anvendelig, og vi opplever brukerstøtten som veldig bra.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at overgangen til Phonero gikk smertefritt. Mvh Mads Phonero