Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snakket med en som hjalp meg med problemet jeg hadde. For en dyktig kunderådgiver og får en hyggelig samtale det ble!😊 Problem løst og gode råd mottatt!
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ramon! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jobb-abon. for meg. God dekning ved hytta på sølensjøen. Fungerer fint. Bytter straks pga ny jobb.
Tusen takk for hyggelig omtale, Hanne! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask respons, godt tilbud. Hyggelig saksbehandler.
Vi setter stor pris på omtalen din, Rolf! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rimelig og gode tilbud/priser. Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice.
Vi setter stor pris på omtalen din, Eldar! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service fra kundebehandler, men har fremdeles samme problem. Ikke mulig å logge inn på appen, ikke gjennom internett eller på telefon
Vi setter stor pris på omtalen din, Gunn! Tusen takk 😊 Ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] om du fortsatt sliter med app, så tar vi en ny titt på det! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask hjelp via chat. Lett å kommunisere med operatør.
Så hyggelig å lese, Nikola! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Via chatroboten fikk jeg rask og god hjelp med å få tak i glemt PIN-kode og PUK.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Bjørn! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.