Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ringer 10-20 ganger i året ( har flere telefonnummer på barn/kone) - er reservert mot selgere - men hjelper ikke. Ber de aldri ringe igjen - ringer alivkel igjen og igjen, gang etter gang - kanskje 10-20 ganger, så opphold 6-12 mnd, så ringer de 10-20 ganger til. Plagsome og veldig manipulerende selgere.
Hei Mats! Dette var leit å høre og slik skal det selvfølgelig ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med navn, mobilnummer og org. nummer slik at vi kan ta saken videre. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med tjenesten phonero leverer og god service samt fantastisk dekning
Tusen takk for hyggelig omtale, Espen! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Lett å få god hjelp, når man trenger det. Hyggelige folk på kundeservice.
Så hyggelig å lese, Magne! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjempegod kundeservice, men dekning er dårlig ifht Telia som mine barn har når vi står side om side et sted eks i Asker
Takk for hyggelig tilbakemelding angående din opplevelse med kundeservice! 😊 Vi leverer samme dekning som Telia, så det skal ikke oppleves forskjellig selv om du er under oss. Gjerne ta kontakt om du merker at dette skjer andre steder slik at vi kan ta en nærmere titt på det. Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, lette å få tak i og til gode priser 👍
Så hyggelig å lese, Kjell! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Litt lang ventetid før jeg fikk svsr. Men gid hjelp å få. God problemforståelse, god veiledning til å gå løst problemet.
Vi setter stor pris på omtalen din og beklager ventetiden, Kristin! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Rask og god hjelp. Hyggelig og løsningsorientert kunderådgiver.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Daniel ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.