Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Minimalt med krøll, fungerer bare :-) De få gangene en har hatt behov for hjelp, så har en fått kjapp respons.
Tusen takk for omtalen, Jo! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Går over fra bedriftsabo til privat. Vært fornøyd med Phonero, ser etter nye muligheter.
Tusen takk for at deler din erfaring med oss, Catherine! 😊. Hilsen Mads i Phonero.
Funker bra. Men er det mer med dette firmaet enn jeg vet. Hvorfor varierer prisene. Hvorfor ble jeg spurt sist om jeg hadde bestemt meg for iPhone eller Samsung. Og hvor mange sim kort jeg trodde jeg hadde , evt tvillingkort?
Takk for omtale, Ann! 😊 Det kan se ut som om du har en del spørsmål: Ta gjerne kontakt med oss på telefon 04500, eller send en epost til [email protected] slik at en av mine dyktige kollegaer kan hjelpe deg med å besvare! Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid greit å få hjelp kjapt og særlig når det ordner seg i løpet av noen minutter.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Torunn! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapt, trygt og enkelt. God på support, kjappe svar og alltid på
Så hyggelig å lese, Aage! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg byttet til fonero og har ikke angret 😃👍 aldri problemer og hyggelige hjelpere
Så hyggelig å høre, Jonny! 😊 Tusen takk! Vi håper du forblir fornøyd med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Mangeårig kunde av Phonero. Topp service og bra applikasjoner til bedriftsbruk..0
Så fint å lese, Håkon ! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.