Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra en bra mobiltelefoni-løsning m/litt begrenset sentralbord funksjon og ufullstendige integrasjoner til en rimeligere men mye bedre løsning fra Phonero med en velfungerende integrasjon med Teams og Outlook-kalender. Overflytting var godt planlagt og forberedt, selv om vi fikk en mindre sak rundt oppsett av Teams- nummer hos leverandør av datatjenester. En super web-shop løsning og enkle kjøp av data-pakker hvor man selv kan styre kostnadsfordeling mellom ansatte og bedrift er en ekstra pluss.
Heisann Endre Fantastisk å lese hvor for fornøyde dere er med Bedriftsnett! Muligheten for ansatte å kunne velge om de vil svare jobb-samtalen på Teams, mobilen, i nettleser eller kanskje på sitt IP apparat kan også enkelt styres i appen. Med synkronisering mot kalender kan det også automatisere inn/utlogging av kø - slik at kalenderen din bestemmer når du skal motta innkommende jobbsamtaler. Veldig gøy å se at dere er fornøyd, og bare å ta kontakt dersom automatisk inn/utlogg av kø skulle være av interesse Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice forsøker virkelig hjelpe. Det hjelper oss :-)
Hei, Geir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter pris på det :) Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Nøyaktighet i fakturering, utmerkede tjenester Servicepersonalet svarer raskt
Heisann Mohammad. Nøyaktig fakturering jobber vi hardt for å sikre. I Din Bedrift har du alltid oversikt på deres fakturaer, kan bestille og endre abonnement. Det er da viktig at man vet hva man betaler for tjenester- som er årsaken til at prisene alltid fremgår i vår gratis administrasjonsportal, Din Bedrift :) Logg gjerne inn på db.phonero.no, eller ta kontakt med oss så kan vi besvare spørsmål om portalen når du prøver den ut. Hilsen Christer, Phonero
Rask og effektiv behandling av våre henvendelser til support. Stabile og driftssikre løsninger. Alltid raske hvis vi skulle oppleve feil eller problemer, eller trenger nye abonnement.
Heisann Sigmund. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. I Din Bedrift kan dere bestille overføring av abonnement eller aktivere abonnement på bare minutter om dere har behov for dette. Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Vi hadde behov for å portere et mobilnummer grunnet at en av våre medarbeidere sluttet. Dette gikk helt knirkefritt, og vi er godt fornøyd med oppfølgingen fra Phonero sin side. Kundeservicen var behjelpelig og hyggelig som alltid.
Hei Matti Så godt å se at overføringen gikk som den skulle, knirkefritt ;) I Din Bedrift kan dere bestille overføring av eksisterende, aktivere nytt nummer og sende SIM-kort til den adressen du ønsker. Portalen er gratis. I db.phonero.no kan du gjøre alt dette. Om du har spørsmål er det bare å ta kontakt så hjelper vi deg i gang Hilsen Christer, Phonero
Jeg har vært mobilkunde hos ulike operatører siden 90-tallet, men Phonero er kanskje den eneste jeg kan anbefale av hele hjertet. God prismodell, sømløs dekning og raskt nett i inn- og utland, og ikke minst rask og vennlig kundeservice de få gangene jeg hadde behov for det. Enkel og brukervennlig app kan vel også nevnes. Kort sagt, null tull. Det tenker jeg faktisk på mange ganger, for jeg har vært borti litt av hvert.
Hei, Einar Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig, noe som gjør at tilbakemeldingen om tjenester, dekning og Ditt Phonero varmer litt ekstra. Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp igjen i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God dekning og hyggelig kundeservice de få gangene man kan trenge det.
Heisann Lars. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero