Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk over fra Telia til Phonero som bedriftsløsning for flere år siden og vi har vært veldig fornøyd med det. Sentralbordløsningen er meget stabil og fleksibel, den har vært så godt som problemfri i motsetning til tidligere løsninger vi har brukt. De har selvbetjeningsløsninger med god oversikt og rapportering. Rask og effektiv respons på support, både på epost og telefon.
Hei Stian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Vi har brukt Phonero i 4-5 år, og har i hele perioden vært veldig fornøyd. Vi byttet fra Telenor, og har både spart penger samt opplevd en mye bedre kundeservice. Servicen er rask og vennlig, og de har løst alt av utfordringer på en bra måte. De har også veldig gode webportaler som gjør at man kan gjøre litt administrasjon selv om ønskelig.
Hei Erlend, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice og våre portaler. Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Abonnementet har fungert problemfritt til en god pris, og god kundeservice.
Hei Svein, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Raske tilbakemeldinger og oppgavene blir utført raskt, god dialog
Hei Irene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Rask tilbakemelding og bistand ved behov. Anbefales! Mangler bedre dekning i enkelte områder.
Hei Gry, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg vil gjerne undersøke om det er planlagt utbedring i ditt området, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Fantastisk kundeservice og hyggelige ansatte hos Phonero
Hei Elise, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Løfter som ble gitt ved overtakelsen ble ikke innfridd.
Hei Olav, Takk for din tilbakemelding! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil gjerne se nærmere på dette, ta kontakt med oss på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Mvh Katrine Phonero