Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever alltid rask og effektiv behandling hos support.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Rimelige priser, god og kjapp kundeservice, oversiktlige nettsider
Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice, bra sentralbordløsninger, kompetente supportmedarbeidere, men datapakkene er små og dyre sammenlignet med leverandører til privatmarkedet.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Vi har for en liten stund siden lansert nye og høyere datapakker for privatkunder, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på ditt abonnement. Mvh Mads Phonero
Faller ut av samtalen, høres ut som en blikboks, hakkete, dårlig nett. Tregt.
Hei Morgan, Takk for din tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero før jeg kjøpte meg Apple Watch med 4G og behov for eSim, for å forsikre meg om at de hadde det som var nødvendig for at det skulle fungere. Selskapet lovet meg at de skulle ha eSim på plass i løpet av juni, men de har det fortsatt ikke på plass. Brukte mye penger på et produkt jeg ikke får brukt. Dårlig service! Er dessverre bundet til Phonero gjennom arbeidsgiver, ellers hadde jeg byttet umiddelbart.
Hei John, Vi har stor forståelse for at denne tjenesten er høyt ønsket og beklager at klargjøringen har tatt lenger tid en forventet. Alt tyder nå på at eSIM til Apple Watch vil være tilgjengelig neste måned. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så kontakter vi deg så snart det er klart. Mvh Mads Phonero
Byttet fra Telenor til Phonero og det er helt utrolig mye dårligere dekning. Steder hvor jeg før hadde ca 50 Mb/s med Telenor, som på jobben, er det nå som å være tilbake på 90-tallet med gammeldags telefonmodem. Man sitter flere sekunder og venter på at sider skal laste. Helt uholdbart, hold dere unna. Det har også vært klaget fra jobben og likevel virker det ikke som de gidder gjøre noe med situasjonen.
Hei Audun, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god nettforbindelse, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Fikk i dag og tidligere veldig god service i forhold til utfordring vi har med viderekobling av vakt telefon.
Hei Janolav, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero