Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ringt opp for å høre om alt fungerte bra med bytte
Hei, Espen. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Derfor kontakter vi nye kunder etter man har overført abonnementet til Phonero for å se om overgangen gikk bra og høre om det var noe som er uklart for å kunne bistå. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Bra dekning, gode priser og god service! Slitet med dekning tidligere hjemme, nå har jeg endelig 5g nett!
Hei, Karim. Så fint å se at du er fornøyd med god dekning, priser og service! Telia dekningen tilbyr i dag 5G til 2 millioner i Norge. Målet er nasjonalt 5G-nett i løpet av 2023! Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Snakket med kundeservice. Alt gikk utrolig fort og ble veldig fornøyd. Men vil veldig gjerne ha 5G i Kristiansand
Heisann Mathias. Takk for fin tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Først ute med nasjonalt 5G-nett i løpet av 2023 er målet! Her vil Kristiansand også få 5G dekning. Telia sin 5G dekning tilbys allerede til hele 2 millioner nordmenn og det vil bare øke i tiden som kommer Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Vi har opplevd en selger som skulle tilby oss samme pris men bedre leveranse enn vår forrige leverandør. Når leveransen endelig kommer for en dag så viser det seg at løsningen ikke fungerer som forventet, samt at leveransen ikke er det som ble lovet. Når vi da velger å avbryte samarbeidet fordi Phonero ikke leverer det de skal så presterer de å sende oss en regning på 41.500 i avbrudds gebyr. Vi vil anbefale andre med å være svært varsomme hvis de inngår samarbeid med Phonero. Når vi forklarer avviket i ettertid er det ingen ydmykhet, kun arroganse å spore fra kundeservice og inndrivingsavdelingen. Maken til useriøs operatør skal man lete lenge etter.
Hei, Lasse. Dette vil vi gjerne se nærmere på. Under leveransen avtaler man sammen hvordan oppsettet skal være, hvor lenge skal det ringe på hver agent før samtalen går videre til neste. Vi finner ut om dere ønsker at ansatt skal kunne ringe ut fra jobbens hovednummer med sin mobil. Vi legger inn deres åpningstider, spiller inn lydfiler for dere med ønsket innhold og mye mer. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
God dekning, litt å bruke, ingen komplikasjoner, trygge og billig.
Hei, Bader. Gøy å se at du er fornøyd med dekningen og synes vi er trygge og billige. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Fikk raskt svar og god service, personalet var hyggelig også.
Hei, Odd. Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Raske svar, gode priser, enormt bra kundeservice. Aldri opplevd maken!
Heisann Mats Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero