Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var en hyggelig samtale med en blid og vennelig person som løste mitt spørsmål ved å gi alternativer og forslag til løsning på en kjapp måte.
Hei Ole, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Kjempefornøyd med Phonero etter at jeg byttet leverandør. For meg er telefoni en enkel sak; det handler i stor grad om pris og at det er oversiktlig for meg å vite hvor mye data jeg har igjen til enhver tid. Appen til Phonero er helt topp, og jeg har god oversikt over forbruket mitt.
Hei Christopher, Vi setter stor pris på hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Ventetid var kort før jeg kom i kontakt med hyggelig servicedame. Kort tid mellom formidlet hjelp jeg trengte til dette var mottatt, og foreslått løsning ble presentert. Etter implementering av foreslått løsning, så virket ting som det skulle - som jeg kaller god og hyggelig Plug & Play Service!
Hei Hasse, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Uansett hvilken dag du ringer så er det alltid et raskt svar på telefonen og problemet blir fiksa like raskt, de har høy fagkunnskap og er veldig Ekspeditte de som jobber der. Dette er veldig viktig for oss som lever av telefonen. Kan ikke få frem nok ros, så jeg anbefaler alle til å skifte til Phonero. Mvh Tor S 😊😊😊😊
Hei Tor, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Mvh Mads Phonero
Fikk svar fra support på alle innstillinger jeg lurte på. Han tok seg god tid.
Hei Kai, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Positiv og god veiledning over telefon i forbindelse med data oppkobling.
Hei John, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ringte inn da jeg hadde problem med 4 G på hytta. De sjekket opp mens jeg var på telefon og kom frem til at det var en innstilling på min telefon som ikke var aktivert.
Hei Aage, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero