Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk svar fra support på alle innstillinger jeg lurte på. Han tok seg god tid.
Hei Kai, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Positiv og god veiledning over telefon i forbindelse med data oppkobling.
Hei John, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ringte inn da jeg hadde problem med 4 G på hytta. De sjekket opp mens jeg var på telefon og kom frem til at det var en innstilling på min telefon som ikke var aktivert.
Hei Aage, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero
Ville bestille meg et nytt tvilling SIM-kort til min nye Audi Etron Advance 50. Både bilen og kundebehandlet hos Phonero anbefales på det varmeste.
Hei Stig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg ringte inn for å ordne en sak, som ble ordnet opp i på 0,0. Veldig bra og rask kundeservice
Hei Judith, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Etter at Teila overtok nettet, er dekningen blitt svakere i område ute i landet. Kjapp og greit forhold med faktura og andre forespørsler.
Hei Terje, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Jeg er fornøyd fordi jeg får svar raskt og alltid hyggelig kundeservice :D
Hei Fida, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Mads Phonero