Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt hjelp med problemet, raskt svar og hyggelig mann
Så fint å lese at du fikk rask hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Astrid! Hilsen Cecilie i Phonero.
Dårlig dekning, lite data inkludert og dyrt. Selv om de bruker Telia sitt nett og Telia har fri bruk i Sveits, må du betale for bruk i Sveits med Phonero.
Hei Arne! Vi ønsker at du skal ha et godt kundeforhold hos oss, og vil gjerne at du sender oss en epost til [email protected] slik at vi kan få undersøkt saken nærmere. Håper å høre fra deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Dette selskapet utga seg for å være fra Ice (De benektet selvsagt dette) og feilrepresenterte tjenestene sine. De nektet å gi seg da jeg ønsket å avbestille dagen etter. Jeg ble nødt til å ha dem som abonnement. Da jeg motta sim-kortet og satte det inn, var det ingen mobilnett og jeg kan ikke lenger motta meldinger. De svarer heller ikke på henvendelser fra kunder.
Hei Stig! Feil informasjon i salget skal selvfølgelig ikke skje og jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected]. Vi ønsker heller ikke at du skal starte et kundeforhold hos oss med ingen tjeneste og vi er også tilgjengelig på chat på phonero.no hvis det er hastesaker som ikke kan tas over telefon eller epost. Håper å høre fra deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Dette flyter bra! Gode priser og enkelt å komme i kontakt.
Så fint å lese, Andreas! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask løsning på spørsmål enten via chat eller epost
Så hyggelig å lese, Berit! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
De største ba nditter, kj eltringer og lø gnere i dette marked. Deres selger er ikke annet enn pakk og ba nditter som gjør alt for kun å lure deg med l øgn og b edrag. Og umulig å få ordnet opp i, da du ikke får nødvendig kontakt.
Hei Arild! Vi har undersøkt saken nærmere og tar det videre internt. Det er ikke ønskelig at potensielle kunder skal sitte igjen med et slik inntrykk og det er sterkt beklagelig. Vi setter alltid pris på slike tilbakemeldinger sånn at vi kan bli enda bedre. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har egentlig aldri hatt problemer, men nå hadde jeg dét. Fikk rask hjelp fra kundeservice. God veiledning ordnet problemet, så nå er alt topp.
Så fint å lese, Pål! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.