Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har egentlig aldri hatt problemer, men nå hadde jeg dét. Fikk rask hjelp fra kundeservice. God veiledning ordnet problemet, så nå er alt topp.
Så fint å lese, Pål! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapp, hyggelig og behjelpelig på kundeservice. Enkelt å være bedriftskunde hos Phonero
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Mai! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero gir meg god pris og value for money på min bedriftsavtale. Mye data og god hastighet.
Vi setter stor pris på omtalen din, Alexander! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Utrolig god behandling og oppfølging av kundebehandlere og gode på pris også
Tusen takk for hyggelig omtale, Tore! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
De ringer jevnlig selv om jeg har sagt NEI fra første oppringning! Sørger for å nevne Telenor hver gang - sikkert for å virke mer seriøs enn de faktisk er. De har ingenting med Telenor å gjøre og innrømmer det selv. Ser phonero skryter av 4,5 av 5 stjerner på bytt.no i 2022... Det er 1,3 av 5 på Trustpilot og 2,8 på Google i 2024!
Hei Anita! Det høres ikke bra ut - og vi beklager så mye for den negative opplevelsen du har hatt med oss. Hvis du sender en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, vil vi kunne hjelpe deg med å finne en god løsning. Hilsen Cecilie fra Phonero.
Rask og hyggelig oppfølging og hjelp når jeg kom fram på telefonen.
Så hyggelig å lese, Torgeir! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask å god hjelp, ble ringt opp igjen. Fikk super fin hjelp
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Anita! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.