Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde en spesiell forespørsel i dag. Kundekonsulenten tok tak i sak med en gang og det gikk Max 30 min så var våres forespørsel behandlet og det vi ønsket var i drift! Kjempe bra kundeservice!
Tusen takk for hyggelig omtale, Gjøran! 😊 Så fint å høre at dere fikk en rask løsning på forespørselen deres! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
1. Dekningen er ikke som forventet. 2. Fakturaene stemmer 3. Kundeservice er vanskelig å få tak i, etter avtalen ble signert
Hei Even! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og behjelpelig med å imøtekomme ønske og behov og å svare på spørsmål
Vi setter stor pris på din omtale! 😊 Tusen takk! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og presis hjelp.. pris står i stil med produktet
Så hyggelig å høre, Robert! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Selgere fra andre selskap har henvendt seg til oss, men har foreløpig ikke klart å matche prisen. Oppfølgingen og servicen jeg opplever er også helt super. Ingen tegn på at dette er en "billig" løsning. Eneste grunnen til at de ikke får fem stjerner er dekningen til Telia. Ute i periferien er det varierende og til tider ingen dekning.
Tusen takk for hyggelig omtale, Eirik! Vi er glad for å høre at dere er fornøyd med oss! 😊 Det tar vi ikke for gitt og vi skal fortsette med det gode samarbeidet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Suuper hjelp til innlogging og faktura spørsmål 👍
Tusen takk for hyggelig omtale, Jonas! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og bra hjelp. Ikken noe komplisert i det heletatt
Så fint å høre omtalen din, Marianne! Tusen takk 😊 Vi er her for å hjelpe deg! Hilsen Cecilie i Phonero.