Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og behjelpelig med å imøtekomme ønske og behov og å svare på spørsmål
Vi setter stor pris på din omtale! 😊 Tusen takk! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og presis hjelp.. pris står i stil med produktet
Så hyggelig å høre, Robert! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Selgere fra andre selskap har henvendt seg til oss, men har foreløpig ikke klart å matche prisen. Oppfølgingen og servicen jeg opplever er også helt super. Ingen tegn på at dette er en "billig" løsning. Eneste grunnen til at de ikke får fem stjerner er dekningen til Telia. Ute i periferien er det varierende og til tider ingen dekning.
Tusen takk for hyggelig omtale, Eirik! Vi er glad for å høre at dere er fornøyd med oss! 😊 Det tar vi ikke for gitt og vi skal fortsette med det gode samarbeidet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Suuper hjelp til innlogging og faktura spørsmål 👍
Tusen takk for hyggelig omtale, Jonas! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og bra hjelp. Ikken noe komplisert i det heletatt
Så fint å høre omtalen din, Marianne! Tusen takk 😊 Vi er her for å hjelpe deg! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk kundestøtte som gav meg god hjelp med åpning av tlf, midt i flytte kaos glemte jeg en kode. Måtte vente på deres åpningstid, så var uten tlf 14 timer , midt i flytteprosessen- før jeg ble koblet på…
Takk for hyggelig omtale, Mona! 😊 Det var synd å høre at du var uten telefon så lenge, men jeg er glad du fikk god hjelp til å løse det til slutt! Vil anbefale å laste ned appen Ditt Phonero slik at du har full oversikt om det skulle skje en annen gang. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ting ble kjapt fikset, selv om vi hadde tre firmaer som skulle over. Ble noe tull med tilsending av SIM-kort, dere burde kanskje ha fulgt litt bedre opp. I tillegg så fikk vi en faktura på iPhoner som ble bestilt, hvor det ikke var referert til noe nummer. Nesten umulig å få dette rettet opp, har fått inkassovarsel. Må være mulig å sende mail til fakturaavdelingen. Hvis dette fortsetter så bytter vi.
Takk for tilbakemelding, Odd! 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom dere har spørsmål til faktura eller annet. Vi er her for å hjelpe! Hilsen Cecilie fra Phonero.