Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uttolig dårlig dekning. Enkelte dager fungerer ikke nettet på mobilen min overhodet. Blir helt gal, men må ha dette abonnementet pga jobben...
Hei Anna! Det var leit å lese at du sliter med dekningen og vi ønsker gjerne å sjekke opp i dette om du ikke har fått en tilbakemelding på dekningen allerede. Gjerne kontakt oss på [email protected] med din kontaktinformasjon og hvor du sliter med dekningen. Hilsen Cecilie i Phonero.
likte bedre når vi selv kunne endre abonemang, uten noen mellom ledd
Takk for hyggelig score, Mette! 😊 Det skal være mulig å endre abonnement i Ditt Phonero/Din Bedrift, men gjerne ta kontakt med oss på [email protected] om det er noe du savner slik at vi kan sjekke opp i det! Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkel å forholde seg til, hjelpsomme dersom problemer oppstår.
Så hyggelig å lese, Pål! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med abonnement hos phonero så langt.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Terje! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Bra jobba fikk all den hjelpen jeg trengte fo og komme på nett igjenn'takk for hjelpem
Så fint å lese, Hugo! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super hjelp med å få aktivert SIM-kortet etter at det hadde blitt sperret.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Seline! Hilsen Cecilie i Phonero.
Manglet sim kort (etter egen feil) ved oppstart av nytt abonnement. Var kun 30 min til dette ble aktivt. Klarte å få hjelp slik at oppstart gikk smertefritt. Top service!
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Dennis! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.