Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Manglet sim kort (etter egen feil) ved oppstart av nytt abonnement. Var kun 30 min til dette ble aktivt. Klarte å få hjelp slik at oppstart gikk smertefritt. Top service!
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Dennis! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Takk for veldig god og rask hjelp, samt hyggelig kundebehandler.
Vi setter stor pris på omtalen din, Pål! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Saken løst via telefon i løpet av minutter, fungerte utmerket
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Som kunde hos Phonero får jeg rask og hyggelig hjelp, appen gir god oversikt og prisene er gode.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Hilde! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Super kundeservice! Løste utfordringen min på to minutter..
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Mia! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Byttet fra et annet selskap, det gikk veldig greit, med bedre vilkår enn det vi hadde - får til og med refundert bruddavgiften til det forrige selskapet. Raskt og hyggelig svar på kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Laila! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundeservice og alt fungerer perfekt både med hensyn til mobilabbonnement og 4G strømming med datasim på hytta!
Så fint å lese, Torgeir! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.