Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringe Kundeservice om å få ettersendt et dokument (som jeg ikke fant på Mine sider)på mail. Gikk raskt og greit. Kundevennlig.
Hei Stig Arne. Så flott å se at du fikk løst utfordringen i 1. henvendelse. I Din Bedrift kan du se alle abonnement og dokument som faktura. Ikke bare det, men du kan også administrere alle abonnement, endre datapakker, erstatte SIM-kort og mye mer. Logg gjerne inn, og trenger du veiledning er det bare å slå på tråden så hjelper vi deg videre :) Vi setter veldig pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
The agent had a good listening skills, and is solution oriented :)
Hi, Mustapha Thank you for providing us with such valuable feedback. We are committed to delivering excellent customer service, and by actively listening to our customers, we are able to better understand their challenges and find solutions. By working together, we believe that we can provide exceptional customer service and make our customers happy. Have a nice day regards Christer, Phonero
Verste noen gang. Dyrt, dårligdekning om det er dekning. Elendig service. Alt er håpløst.
Hei, Oddbjørn. I dag har 2 av 3 5G dekning fra oss. Vi ønsker derfor å se nærmere på dekningen i ditt område og om det enten er pågående oppgradering eller om det er planlagt oppgradering der. Send oss gjerne litt informasjon på [email protected] så sjekker vi det ut for deg. Hilsen Christer, Phonero
Hvis du får mister simkortet har du ingen måte å få nytt simkort på. Du forblir uten telefon frem til du mottar en pakke i posten. Dette er ganske håpløst. Hvis du trenger hjelp utenom vanlig norsk kontortid så kan du glemme det. De har stengt.
Heisann "Sf" Dersom du har mistet ditt SIM-kort og telefonen støtter eSIM kan vi sende ut dette på epost til deg. Da er du på nett veldig raskt! I administrator-portalen Din Bedrift kan du også erstatte og bestille nytt SIM-kort. Kontakt oss gjerne på 04500 så hjelper vi deg i gang Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Jeg hadde et problem som ble løst i løpet av 1 minutt i kontakt med support. Veldig hyggelig og kunnskapsrike folk. Anbefales.
Tusen takk for hyggelig omtale, Vegard! Vi er opptatt av at du alltid skal få god hjelp hos oss😊 Hilsen Dina i Phonero.
Rask og grei kundeservice og det mest fungerer som det skal
Hei, Hege. Flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Om du opplever at det ikke skulle fungere som det skal, nøl ikke med å ta kontakt så kan vi se på hvordan vi kan finne en løsning sammen. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Jeg får svar og hjelp med en gang. Enten det er uklarheter eller misforståelser. F eks ang roaming i utlandet. De kommer meg i møte med forståelse og vennlighet og deler på kostnaden selv om de lett kunne krevet at jeg burde forstått. Og alle kan sine ting uten å nøle. Jeg skulle ønske de inkluderte Tyrkia i europaprisen for telefoni og roaming.
Heisann Helene Veldig hyggelig å lese din tilbakemelding. Setter pris på innspill om å inkludere Tyrkia, jeg videreformidler dette internt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero