Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi inngikk bedriftsavtale med Phonero, hvor Phonero måtte dekke et lite bruddgebyr mot tidligere telefonileverandør. Så var vi trofast mot Phonero i nesten hele bindingstiden på 2 år, det manglet bare 4mnd. Vi ble oppringt av Ice for tilbud på bedriftsabb, og pga noe lavere priser sa vi ja takk til det. De skulle dekke bruddgebyr inntil 3000+mva pr abb - noe mer enn det skulle det ikke være mulig å bli. MEN Phonero fakturerte både fullt bruddgebyr kr 3000+mva pr abb OG I TILLEGG det bruddgebyr de selv hadde dekket ved skifte til dem. Andre telefonioperatører trapper ned bruddgebyr ifht tid en har vært abonnent. Det gjør altså ikke Phonero, og i tillegg skal de ha tilbakebetalt det de har refundert ifm inngålsen av avtalen - de tar betalt i begge ender selv om vi har vært lojal i nesten 2 år, og vi sitter igjen med noe av kosten selv. Aldri mer. Dette vil jeg naturlig nok advare om
Hei Linda! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask respons og gode priser! Får alltid hjelp på dagen og man kan fint selv ordne det meste selv på nett i "Din Bedrift Phonero".
Så hyggelig å lese, Alexander! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, hyggelig og imøtekommende hjelp. Takk 🙏🏼
Tusen takk for hyggelig omtale, Ole! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Raske og gode tilbakemelding fra kundeservice, med gode beskrivelser.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god hjelp av hyggelig kunderådgiver. Gode forklaringer og tilpasset service.
Så fint å lese Kathrine! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode priser og god kundeservice. Fint når de sender mld/mail med nyttig informasjon som kan komme kunden til gode
Tusen takk for fin omtale Lene! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd med Phonero fra A til Å. Gode kontrollpanel til bedrift og enkle verktøy for å bestille flere sim-kort mm. God support når man skulle trenge det. Anbefalt!
Tusen takk for hyggelig omtale Øystein! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.