Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg satte inn nytt som kort, får ikke til å ringe etterpå. Sendt mailer til dere men fikk ikke hjelp
Hei Arne! Det høres jo ikke bra ut! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kan alltids stole på at dere vet svaret når jeg lurer på noe :)
Så hyggelig å lese, Patrick! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med Phonero. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ingen driftsproblemer, har jeg behov for endringer er det enkelt å få hjelp dersom det er behov.
Så hyggelig å lese omtalen din, Tarjei! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ringte i forbindelse med innbyggerundersøkelse i min bedrift. Fikk god veiledning og vi løste sammen utfordringen jeg hadde. Ansatte tok seg tid, beskrev utfyllende og var høflig og imøtekommende under hele samtalen.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk for at du deler din erfaring med oss og kunderådgiver 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Beste service. Veldig fint at dere tar tlf. Når vi ringet👍🙂
Tusen takk for hyggelig omtale, Rakel! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Lett å få tak i, svarer raskt både på telefon og epost. Løsnings orienterte og smidige ved support. Helt topp!
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har brukt mobilabonnement for alle våre ansatte i bedriften. Dette har fungert utmerket, spesielt oppfølging og service! Alle henvendelser og utfordringer blir løst på svært kort tid.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Martine! 😊 Vi setter utrolig stor pris at du deler din erfaring med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.