Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er bedriftskunde - alltid rask, profesjonell hjelp og har fram til nå alltid fått løst problemet. Supert!
Tusen takk for hyggelig omtale, Anne! 😊 Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte! Hilsen Mads i Phonero.
Har ikke flyttet over til Phonero ennå. Men kundeservice ringte meg raskt opp igjen og problemet ble løst like raskt. Så tommel opp for kundeservice.
Så fint å lese, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd kunde hos oss, og vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en god kundeopplevelse. Hilsen Cecilie i Phonero.
God dekning, pålitelig og bra kundeservice. Kan anbefales.
Så hyggelig å lese, Ola! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Superflott kundebehandling. Kjapp respons ved første henvendelse.
Så fint å lese, Kaare! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god service, hyggelig og hjelpsom. Problemet jeg hadde ble effektivt løst.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Bård! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Super hjelp raskt svar anbefales takker. Positivt.
Så fint å høre at du fikk god hjelp, Tor! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Vi mangler noe vedrørende sentralbord. Håper det kommer på plass. Ellers alt som det skal være.
Vi setter stor pris på omtalen din, Trond! Tusen takk. Om du har innspill til forbedringer på vår sentralbordløsning kan du gjerne sende oss dette til [email protected] så vil vi ta det videre. 😊 Hilsen Mads i Phonero.