Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi mangler noe vedrørende sentralbord. Håper det kommer på plass. Ellers alt som det skal være.
Vi setter stor pris på omtalen din, Trond! Tusen takk. Om du har innspill til forbedringer på vår sentralbordløsning kan du gjerne sende oss dette til [email protected] så vil vi ta det videre. 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Alle mine spørsmål ble avklart i 2-3 minutters samtale
Tusen takk for fin tilbakemelding, Christopher! 🙂 Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Kjempefornøyd. God service fra oppringer. Blid og hyggelig. Alt for kunden.
Tusen takk for hyggelig omtale, Åge! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Litt kluss har det vært no. Føler eg ikkje har fått nok info om det eg abonnerer på. Der kan dere bli bedre. Når vi får noe på Mail og skal svare så kan vi ikkje svare. Leite og bruke masse tid på dette
Hei Asbjørn! Vi setter stor pris på at du gir oss en tilbakemelding med forbedringer. Hvis du har spørsmål om oss, tjenester eller annet som ikke er nevnt, ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så hjelper vi deg gjerne 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har bra kundeservice og meget bra pris. Vi vil ikke bytte.
Vi setter stor pris på omtalen din, Dimes! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God informasjon , hjelp til å finne ut om en falsk telefonhenvendelse fra en som utgir seg for å ringe på vegne av Phonero
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Lisbeth! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ønsker privatabonement fra dete da jeg er veldig fornøyd
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Grethe! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.