Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd med selskapet, god service og hyggelige folk å snakke med.
God service, rask tilbakemelding og hyggelige folk. Bra og lettvint sentralbord
Fungerer fint, får god hjelp hos kundestøtte når de får tid å ringe tilbake ( lang ventetid)
Hils (anonym) og si at hun gjorde min aller første kontakt med Phonero, etter at jeg ble kunde for noen dager siden, til en skjønn opplevelse. TAKK!
Rask og riktig hjelp fra høflig saksbehandler. Godt ivaretatt og kjentes trygt
Får god hjelp når jeg trenger det! Grunnen til at Phonero får 4 og ikke 5 er at mangelen på uassistert fleksibilitet når det kommer til fakturainnstillinger. Får hjelpen jeg trenger, men da må jeg ringe inn for å få faktura slik jeg ønsker når jeg bestiller nye nummere.
Mye rot v bestilling av 2 ab + 3stk M2M: Gitt feil nr, og gitt feil nr 2 x! Men god service fra (Anonym) fixa alt.