Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Foretok en iOS-oppdatering og måtte låse opp igjen Sim-kortet, men hadde ikke koden tilgjengelig, mao glemt koden😊 Fikk raskt hjelp fra kundeservice, og problemet var løst på ca 1 minutt.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se ting løste seg kjapt :) Mvh Mads Phonero
Man får raskt svar av hjelpsomme og hyggelige ansatte uansett hvorfor man kontakter de.
Hei Inger, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Har opplevd å bli godt mottatt og fått kyndig veiledning når jeg har hatt spørsmål. Jeg har bedriftsabonnement/tjenestetelefon og det er alt for tungvint og tar for lang tid å få tilgang til egen telefonregning om man ønsker det. Ellers veldig fornøyd
Hei Grete, Takk for fin tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. I vår mobilapp kan du sjekke forbruk for inneværende måned og forrige måned. Mvh Katrine Phonero
Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.
Hei Roald, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde. Nå skal jeg begynne samarbeidet som privatkunde, og derfor kan jeg ikke påberope meg noen erfaringer privat ennå.
Hei Svein, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
For bedrift er dette supert å bruke. Enkelt, en innlogging. Tilgjengelig service. Kundevennlig Effektivt.
Hei Aslaug, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Tok kontakt via chat for å få endret telefonnummer på tvilling-SIM. Fikk raskt svar og hjelp.
Hei Camilla, Så godt å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero