Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har vært kunde hos Phonero siden 2016 og har generelt bare positiv erfaring med de som leverandør på mobiltelefoni og sentralbord løsning.
Hei Roald, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg har god erfaring med Phonero som bedriftskunde. Nå skal jeg begynne samarbeidet som privatkunde, og derfor kan jeg ikke påberope meg noen erfaringer privat ennå.
Hei Svein, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
For bedrift er dette supert å bruke. Enkelt, en innlogging. Tilgjengelig service. Kundevennlig Effektivt.
Hei Aslaug, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Tok kontakt via chat for å få endret telefonnummer på tvilling-SIM. Fikk raskt svar og hjelp.
Hei Camilla, Så godt å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kompetente folk og tilsvarende kompetente svar. Både mail- og telefonhenvendelser ble besvart raskt og konstruktiv.
Hei Bernhard, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Rask og god hjelp, fikk svar på det jeg trengte med en gang.
Hei Elin, Så gøy å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Tungvint å måtte fylle inn og sende skjemaer hver gang man skal gjøre noe med et abonnement/simkort. Som lokal administrator bør man kunne utføre slike oppgaver selv. Raskere for oss som kunde og mindre arbeid for phonero - burde være en vinnvinn situasjon...
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi jobber nå for fullt med en ny selvbetjeningsløsning slik at det skal bli enklere å gjøre endringer på abonnementene selv. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero