Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og behjelpelig mann som også hadde god tålmodighet 😃
Hei Hege. Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Mads, Phonero
Har alltid god opplevelse med Phonero kundeservice. Meget hyggelige ansatte er flinke til å finne løsninger på utfordringer jeg trenger hjelp til.
Hei Saima. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Ha en flott dag videre Hilsen Mads, Phonero
Min erfaring med Phonero er at de er gode på kundeservice. Det gis god og rask tilbakemelding ved ulike forespørsler. Min erfaring i forhold til mitt bruk av Phonero har jeg pr dato ingen innspill på hva som kan bli bedre.
Hei Elin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero
Vi er fornøyd med sentralbordløsningen og prisene på tjenestene deres. Svartid på henvendelser er tilfredsstillende
Hei Marianne. Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Hilsen Mads, Phonero
Tok seg tid og satt seg inn i utfordringen! Veiledet på nett slik at vi fant utfordringen og kom på nett igjen!
Hei Gisle. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss og vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Mads, Phonero
Kjemperask og veldig god kundeservice. Tok forbindelse via chat funksjon og denne var suveren
Hei Kim. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Vi opplever svært sjelden problemer med våre abonnementer. Kundeservice er lett tilgjengelig og raske til å hjelpe oss når vi har behov for dette. I tillegg er prisene på et hyggelig nivå.
Hei Espen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet og tilbakemeldingen din motiverer oss til å fortsette forbedringen. Hilsen Mads, Phonero